دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ - ساعت ۱۳:۷
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج:

شکارچیان غیرمجاز در فاروج دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج گفت: یگان حفاظت محیط زیست با کسب اخبار مبنی برشکار غیرمجاز پستانداران در مناطق آزاد شهرستان اقدام به تحقیقات گسترده از متخلفین نموده و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
شکارچیان غیرمجاز در فاروج دستگیر شدند,

به گزارش صبح فاروج؛ محسن رازقی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج باکسب اخبار مبنی برشکار غیر مجاز پستانداران در مناطق آزاد شهرستان اقدام به تحقیقات گسترده از متخلفین کردند.

وی گفت: پس از کسب اطلاعات و هماهنگی با مقام محترم قضایی با همکاری نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج و یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان شیروان اقدام به بازرسی از ۳ محل کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج افزود: از متخلفین مقداری گوشت متعلق به قوچ و میش وحشی و یک قطعه کبک، ۲ تخته پوست گونه قوچ و میش وحشی و یک تخته پوست روباه به همراه ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی، مهمات غیر مجاز، دوربین چشمی و سایر ادوات صید و شکار کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در همین راستا صورت‌جلسه تخلف تنظیم و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک