دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ساعت ۱۰:۵۲
نماینده مردم اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی:

۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به صنایع اسفراین پرداخت شد

نماینده مردم اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید یکی از سرفصل‌های تامین تسهیلات به متقاضیان اشتغال است، گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای صنایع شهرستان پرداخته شده است.
۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به صنایع اسفراین پرداخت شد,

امان‌اله حسین‌پور، نماینده مردم اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: طبق آمارهای موجود ارائه‌شده توسط صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات اشتغال طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ تنها ۱۴ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده بود در حالی که این رقم در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به اندازه چهار سال گذشته آن تسهیلات اشتغال به صنایع شهرستان پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: طی سه سال گذشته حدود ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به فعالان عرصه صنایع اسفراین پرداخت شده است.


حسین‌پور شمار متقاضیان بهره‌مند از این تسهیلات را ۳۴۸ متقاضی عنوان کرد و افزود: طی سه ماهه ابتدای سال جاری به ۱۳ طرح، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که بر اساس آمار موجود در مقایسه با سال گذشته، رشد چشمگیری داشته است.

 

 نماینده مردم شهرستان اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صنایع متنوع حوزه کشاورزی و آبزیان، ترمینال پسته، کشتارگاه دام سبک و سنگین از جمله طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات صندوق اشتغال هستند.

 

حسین‌پور بر لزوم حمایت از طرح‌های دانش بنیان و ارائه خدمات متنوع کارافرینی تاکید کرد و افزود: بستر مناسب طرح‌های متنوع صنایع کشاورزی، دامپروری، ایجاد گلخانه و توسعه طرح‌های نوین آبیاری در اسفراین فراهم شده که با جذب اعتبارات امید است شاهد تحول در ایجاداشتغال و سطح معیشت شهروندان باشیم.  

 

وی از راه اندازی ۱۵ واحد گلخانه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۵ نفر خبر داد و افزود: با توجه به پتانسل بالای اسفراین و با حمایت صندوق کارافرینی امید همچون طرح موفق هر روستا یک محصول، در روستای سارمران اسفراین به عنوان اولین طرح استراتژیک و پایلوت در اسفراین اجرا شد که به زودی شاهد شکوفایی و پیشرفت صنایع شهرستان خواهیم بود.


انتهای خبر/ د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک