سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ساعت ۴:۵۹
امروز صبح:

وزیر نیرو: همکاری مردم پایداری شبکه برق را تضمین می‌کند

وزیر نیرو گفت: از مردم می‌خواهیم تا با صرفه‌جویی در ساعات اوج بار یعنی 12 الی 17 بعدازظهر مصارف خود را با حفظ رفاه خانواده کاهش دهند و علاوه بر کمک به پایداری شبکه از پاداش صرفه‌جویی برق بهره‌مند شوند.
وزیر نیرو: همکاری مردم پایداری شبکه برق را تضمین می‌کند,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرگزاری فارس، علی‌اکبر محربیان وزیر نیرو امشب در گفت‌وگو با صداوسیما درباره رکوردشکنی مصرف برق کشور اظهار داشت: اوج بار مصرف برق از 71 هزار و 500 مگاوات عبور کرد و رکورد جدیدی در این شاخص به ثبت رسید.

 

وی افزود: 30 هزار مگاوات از این مصرف مرتبط با وسایل سرمایشی است.

 

محرابیان با اشاره به اینکه با همراهی مردم تأمین برق پایدار میسر می‌شود، تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم تا با صرفه‌جویی در ساعات اوج بار یعنی 12 الی 17 بعدازظهر مصارف خود را با حفظ رفاه خانواده کاهش دهند و علاوه بر کمک به پایداری شبکه از پاداش صرفه‌جویی برق بهره‌مند شوند.

 

وزیر نیرو گفت: ما سال گذشته برنامه‌ای را اجرا کردیم که در قالب این برنامه بدون هیچ مشکلی برق فصل گرم سال 1401 تأمین شود. این برنامه در سال جاری نیز ادامه دارد و امیدواریم مردم با پیوستن به طرح پاداش صرفه‌جویی ما را در تأمین برق پایدار یاری کنند.

 

وی ادامه داد:‌ در خردادماه سال جاری 40 درصد مردم از پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شدند و در قالب این طرح یا قبض برق‌شان رایگان شد و یا مبالغ قابل توجهی طلبکار شدند.

 

محرابیان گفت: شبکه برق کشور پایدار است اما شدیداً تحت فشار هستیم بر این مبنا امیدواریم با همکاری مردم شرایط به بهترین نحوه ادامه پیدا کند و پایداری شبکه تضمین شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک