سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ساعت ۴:۵۴
امروز صبح:

وزیر کشور: هفت مرز برای ورود و خروج زائران در ایام اربعین در نظر گرفته شده است

ایلام - ایرنا - وزیر کشور با بیان اینکه هفت مرز برای ورود و خروج زائران در ایام اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: دولت ایران و عراق برای صدور گذرنامه خاص اربعین به توافق رسیدند.
وزیر کشور: هفت مرز برای ورود و خروج زائران در ایام اربعین در نظر گرفته شده است,

به گزارش عصراترک به نقل از  ایرنا، احمد وحیدی روز شنبه در پایان سفر به منطقه صفر مرزی در بدره عراق و دیدار و نشست یا همتای خود، در جمع رسانه‌های دو کشور ایران و عراق اظهار کرد: دولت ایران و عراق برای صدور گذرنامه خاص اربعین به توافق رسیدند.

 

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های خوبی از سوی دو طرف در جهت ورود و خروج زائران، حمل و نقل و تسهیلات رفاهی و خدماتیِ مورد نیاز صورت گرفت.

 

وحیدی با بیان اینکه مجموعا هفت مرز برای ورود و خروج زائران و انتقال مواکب در نظر گرفته شد، افزود: ۶ مرز برای ورود و خروج زائران و یک مرز برای انتقال مواکب در نظر گرفته شد که نشان از عمق روابط و تلاش دو کشور در جهت تسهیل در تردد زائران دارد.

 

وزیر کشور با اشاره به هماهنگی های لازم برای تسهیل تردد زوار اربعین حسینی بین دو کشور ایران و عراق، گفت: ملت بزرگ عراق و دولت دوست عراق برای این هماهنگی و بسترسازی قدردانی می‌کنم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک