سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۴:۰
مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی:

حدود ۶ میلیون لیتر فرآورده نفتی بین روستاهای خراسان شمالی توزیع شد

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: پنج میلیون و ۹۱۰ هزار لیتر فرآورده نفتی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در سه ماهه نخست سالجاری در مناطق روستایی استان توزیع شد.
حدود ۶ میلیون لیتر فرآورده نفتی بین روستاهای خراسان شمالی توزیع شد,خراسان شمالی+بجنورد+فرآورده نفتی+جلیل رمضانی+تعاون روستایی

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، جلیل رمضانی اظهار کرد: این میزان سوخت بنزین و نفتگاز توسط ۴۵ عاملیت فروش عضو شبکه تعاون روستایی استان تأمین و توسط ۸۱ فروشنده در بین روستاییان توزیع شد.

وی با بیان اینکه سهمیه امسال سوخت کشاورزان خراسان‌شمالی ۴۶ میلیون لیتر سوخت است افزود: ۳۶۳ مخزن سوخت با ظرفیت هفت میلیون و ۷۲ هزار لیتر این سوخت را ذخیره و در اختیار کشاورزان و روستاییان قرار می‌دهد.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی ادامه داد: با توزیع این میزان از سوخت ضمن تأمین نیاز‌های ضروری روستاییان موجب پیشگیری از رفت و آمد به شهر‌ها و پرداخت هزینه‌های اضافی می‌شود.

در خراسان شمالی ۱۸۰ دستگاه کمباین وجود دارد که هر ساله در فصل برداشت غلات بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ دستگاه مهاجر به این استان وارد می‌شود اما با توجه به از بین رفتن بخشی از غلات استان در دیمزار‌ها در سالجاری امسال حدود ۲۰۰ دستگاه به این استان وارد شد و این دستگاه‌ها نیاز به سوخت دارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک