سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ساعت ۱۹:۳۵

برپایی ۱۹۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از برپایی 190 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی همزمان با عید قربان در سطح خراسان شمالی خبر داد.
برپایی 190 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+مجید الهی راد+کمیته امداد+نذورات قربانی

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مجید الهی راد با بیان اینکه نیکوکاران همزمان با عید سعید قربان می‌توانند در حد توان مالی خود با اهدای نذر قربانی یا کمک نقدی برای حمایت از مددجویان اقدام کنند، اظهار کرد: درحال‌حاضر بیش از 53 هزار خانوار، تحت پوشش این نهاد هستند و با توجه به شرایط اقتصادی خانواده های تحت پوشش، این ایام فرصت خوبی برای مساعدت خیران در تأمین گوشت قرمز و مایحتاج خانواده‌های نیازمند فراهم کرده است. 

وی با اشاره به برپایی 190  پایگاه جمع آوری نذورات قربانی همزمان با عید قربان در سطح استان، افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته 12 دفتر کمیته امداد در شهرستان ها و 178 مرکز نیکوکاری  آماده جمع آوری نذورات و قربانی های هم استانی های عزیز برای کمک به نیازمندان خواهند بود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی یا در صورت تمایل اهدای بخشی از قربانی خود، در راستای کمک به مددجویان این نهاد اقدام کنند. 

وی ادامه داد: افزون بر جمع‌آوری نذورات غیرنقدی افراد شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی خیران و نیکوکاران استان از طریق شماره‌گیری کد دستوری #058*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت 6037997950030610  به دست نیازمندان خواهد رسید. 

الهی راد با بیان اینکه سال گذشته نیکوکاران استان در عید قربان 3 میلیارد 890 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، اظهار کرد: تعداد یک هزار و 140 راس دام سبک و سنگین، 247 راس دام توسط دفاتر امداد و 421 کیلو گوشت قربانی نیز توسط مردم و خیرین به کمیته امداد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد. 

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: پیش بینی ما این است که در عید قربان امسال به همت خیرین و نیکوکاران استان بیش از 5 میلیارد تومان کمک برای نیازمندان جمع آوری شود. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک