سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ساعت ۱۱:۴۱
طی ۳ ماه نخست امسال؛

۵۶ هزار برگ بارنامه در خراسان شمالی صادر شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۵۶ هزار برگ بارنامه طی ۳ ماه نخست امسال در خراسان شمالی صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
۵۶ هزار برگ بارنامه در خراسان شمالی صادر شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد مشتری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طی این مدت ۸۴۲ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان باری در داخل و خارج استان حمل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۸٫۸ درصد افزایش یافته است.

مشتری افزود: ۴۸ درصد کالای جا به جا شده در این بازه زمانی سیمان، ۱۵ درصد کود اوره و ۴ درصد پودر آلومینیوم بوده است که عمده‌ترین محصولات را شامل می‌شود.

وی اظهارکرد: ۲۶ شرکت با ۵ هزار و ۶۰ دستگاه انواع ناوگان باری و ۸ هزار و ۶۹۰ راننده در بخش حمل بار خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند شکایات و انتقادات خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به این اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک