سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ - ساعت ۱۳:۵۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) راز و جرگلان:

۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان جرگلانی اهدا می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان راز و جرگان از اهدای ۵۰ سری جهیزیه در ایام عید قربان توسط کمیته امداد به نوعروسان مددجوی جرگلانی  خبر داد.
 ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان جرگلانی اهدا می‌شود,

محمدرضاخوشرو، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان راز و جرگان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: دوره قبل ۲۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد تومان  بین دختران مددجوی در شرف ازدواج داده شد .

وی گفت: این دوره نیز ۵۰ سری جهیزیه داده خواهد شد که هر جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیون تومان و شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز و جاروبرقی است.

وی با بیان اینکه در آستانه عید سعید قربان به‌عنوان عید بزرگ مسلمانان به‌خصوص اهل‌سنت محسوب قرار داریم و جشن‌های عروسی اهل‌سنت بیشتر در این ایام برگزار می‌شود، اظهار داشت: به همین مناسبت اهدای جهیزیه به نوعروسان اهل‌سنت جرگلانی در این ایام انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اهدای جهیزیه به نوعروسان یک دوره آموزش اصول همسرداری برای داشتن زندگی بهتر همسران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/رحیمی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک