سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ - ساعت ۱۲:۵۷
مدیرکل استاندارد خراسان شمالی:

شهرداری فاروج تجهیزات غیراستاندارد پارک‌ها را جمع‌آوری کرده است

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: شهرداری فاروج طی یکی دو روز اخیر نامه‌ای ارسال کرده که نسبت به جمع‌آوری تجهیزات غیراستاندارد زمین‌های بازی موجود در پارک‌های این شهر اقدام کرده است.
شهرداری فاروج تجهیزات غیراستاندارد پارک‌ها را جمع‌آوری کرده است,

به گزارش صبح فاروج؛ فهیمه مهمان‌نواز، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی اظهارکرد: زمین‌های بازی در پارک‌های این استان استاندارد نیستند؛ دراین‌ارتباط به شهرداری‌ها اخطارهای لازم داده شده و نواقص موجود اعلام شده تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها و یا رفع نواقص اقدام کنند؛ اما بیشتر آن‌ها تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند فقط شهرداری فاروج طی یکی دو روز اخیر نامه‌ای ارسال کرده که نسبت به جمع‌آوری تجهیزات غیراستاندارد زمین‌های بازی موجود در پارک‌های این شهر اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا باید مدیریت شهری استانداری نیز ورود پیدا کند تا این زمین‌های بازی که هم اکنون با گرم‌شدن هوا و تعطیلی مدارس، استفاده بیشتری می‌شود، استانداردسازی شوند تا از بروز هر گونه حادثه‌ای برای کودکان خودداری شود.

مهمان‌نواز گفت: مدت‌زمان اعتبار تأییدیه ایمنی یک سال است و بهره‌برداران هر ساله باید برای دریافت آن به‌منظور ایمنی تجهیزات بازی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک