دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ساعت ۱۳:۱۶
رئیس شبکه دامپزشکی فاروج:

علت تلفات ماهیان استخر ذخیره آب روستای خواجه‌ها پیگیری می‌شود

رئیس شبکه دامپزشکی فاروج در باره تلفات ماهیان در استخر روستای خواجه‌هاگفت: بررسی‌های اولیه حاکی از آلودگی ماهیان ورودی به استخر از مسیر آب ورودی است.
علت تلفات ماهیان استخر ذخیره آب روستای خواجه‌ها پیگیری  می‌شود,

به گزارش خبرنگار عصر اترک در فاروج؛ شاهین احمدی، رئیس شبکه دامپزشکی فاروج گفت: در پی گزارش رویت تلفات در ماهیان استخر ذخیره آب روستای خواجه‌ها شهرستان فاروج توسط شورای روستا، کارشناسان شبکه دامپزشکی فاروج جهت بررسی علت تلفات و پیگیری موضوع بلافاصله در محل حاضر شدند.

احمدی افزود: در این بازدید نمونه‌گیری‌های لازم از ماهیان موجود و آب استخر انجام شده و جهت انجام آزمایش‌ها به آزمایشگاه مرکزی استان ارسال شد و بررسی‌های اولیه حاکی از آلودگی ماهیان ورودی به استخر از مسیر آب ورودی و آلوده‌کردن ماهیان موجود است که علت تلفات و عامل بیماری در حال پیگیری و بررسی دقیق است.

وی افزود: ماهیان موجود در استخر دو گونه از کپور ماهیان هستند که در دسته ماهیان گرمابی طبقه‌بندی می‌شوند که زندگی در آب شیرین، گرم، آرام و پوشیده از گیاه را دوست دارند. این ماهیان همه‌چیزخوار با ویژگی‌هایی چون رشد سریع، زندگی گروهی، امکان تکثیر مصنوعی نسبت به ماهیان دیگر متمایز شده‌اند.

 

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک