دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ - ساعت ۸:۱۶
فرمانده انتظامی فاروج خبر داد:

اجرای طرح امنیت محله محور در فاروج

فرمانده انتظامی فاروج گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور روستای چری از مجرمان پاک‌سازی و 4 قاچاقچی و مجرم دستگیر شد.
اجرای طرح امنیت محله محور در فاروج ,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج؛ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: باتوجه‌به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از پلیس برخورد با جرايم خصوصاً مواد مخدر و سرقت بوده، لذا برابر تدابير فرمانده محترم كل انتظامي كشور و فرمانده محترم انتظامی استان و با هماهنگی دستگاه قضائي، طرح امنيت محله محور با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌منظور پیشگیری از جرائم و ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در شهرستان فاروج اجرايي شد.

وی افزود: به‌منظور افزایش رضایتمندی اهالی و شهروندان روستای چری و کاهش معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی خصوصاً کاهش جرائم مهم از جمله تهیه و توزیع مواد مخدر، قاچاق سلاح و مهمات و همچنین تهیه و توزیع مشروبات الکلی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی فاروج با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد 4 قاچاقچی و مجرم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در این طرح یک قبضه اسلحه خفیف شده غیرمجاز، مقدار 170 گرم انواع مواد مخدر سنتی و مقادیری مشروبات الکی دست‌ساز کشف شد.

وی در پایان با اشاره به رضایتمندی اهالی روستای چری از اجرای طرح امنیت محله محور در این روستا، افزود: شماره‌تلفن 110 مركز فوریت‌های پليسي همواره به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس به‌صورت شبانه‌روزی آماده رسیدگی به درخواست و شکایات شهروندان است.

انتهای متن/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک