دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ساعت ۱۰:۴۷
فیلم؛

صحبت‌های علی حاجی‌پور والیبالست فاروجی پس از دیدار مقابل اسلوونی

علی حاجی‌پور گفت: بازی چندان خوبی نبود و در برخی از فاکتورها ضعیف عمل کردیم. ریکاوری مناسبی نداشتیم و زمان میان دو بازی خیلی کم بود. نتوانستیم آن گونه که باید استراحت کنیم و در فاکتورهای مختلف خوب عمل نکردیم.
صحبت‌های علی حاجی‌پور والیبالست فاروجی پس از دیدار مقابل اسلوونی,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج؛ علی حاجی‌پور والیبالست فاروجی پس از دیدار مقابل اسلوونی گفت:  بازی چندان خوبی نبود و در برخی از فاکتورها ضعیف عمل کردیم. ریکاوری مناسبی نداشتیم و زمان میان دو بازی خیلی کم بود. نتوانستیم آن گونه که باید استراحت کنیم و در فاکتورهای مختلف خوب عمل نکردیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در خصوص عملکردش توضیح داد: عملکرد فردی به چشم نمی‌آید. والیبال یک بازی گروهی است و باید تمام بازیکنان خوب باشند تا بتوانیم نتیجه مطلوب بگیریم و برنده بازی باشیم، نمی توانیم به نتیجه فردی اکتفا کنیم.

وی با تاکید بر این‌که بازیکنان تلاش خواهند کرد در مسابقات آینده بهتر ظاهر شوند، گفت: در هفته آینده تمام سعی‌مان را می کنیم تا با آمادگی و فرم بهتری آماده مسابقات شویم.
 

 

انتهای پیام/م.شادکام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک