سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ساعت ۹:۱۶
فرماندار شهرستان فاروج:

خروج بدون مجوز گندم از شهرستان ممنوع است

فرماندار شهرستان فاروج گفت: هرگونه خروج بدون مجوز گندم از شهرستان ممنوع بوده و تمامی مبادی خروجی شهرستان کنترل خواهد شد.
خروج بدون مجوز گندم از شهرستان ممنوع است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج؛ عبدالرضا فرزانه فرماندار شهرستان فاروج در جلسه ستاد برداشت گندم، جو و کلزا با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و خسارت به مزارع دیم گندم خاطرنشان کرد: هرگونه خروج بدون مجوز گندم از شهرستان ممنوع بوده و تمامی مبادی خروجی شهرستان فاروج کنترل خواهد شد .

وی افزود: باید حتماً برنامه‌ریزی مناسبی به‌منظور به‌کارگیری امکانات موردنیاز برداشت بموقع گندم و فعال‌سازی مراکز خرید صورت بگیرد.

حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی فاروج زیر کشت گندم است گفت: مقدار ۱۰ هزاروپانصد هکتار مزارع دیم و مابقی به‌صورت آبی بوده و پیش‌بینی می‌شود ۱۱ هزار تن گندم برداشت شود .

عباس حیدری افزود: ۶۱ هکتار مزارع به کشت کلزا اختصاص یافته و برداشت ۸۵ تن این محصول پیش بینی می شود؛ همچنین ۱۲هزار هکتار جو و مابقی اراضی به محصولات دیگر و یا آیش سالیانه اختصاص داده شده است .

وی اظهار داشت: تعداد ۴ مرکز خرید گندم در نجف‌آباد، تیتکانلو، مرغزار و مایوان فعال‌سازی و حدود یک‌صد دستگاه کمباین برای برداشت محصول کشاورزان در نظر گرفته شده است.

حیدری در پایان گفت: در شهرستان فاروج  ۳۸ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی وجود دارد که سالیانه ۱۳۲ هزار تن انواع محصولات کشاورزی تولید می‌شود .

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک