سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ - ساعت ۱۳:۶

جوان فاروجی توسط دوستش به قتل رسید!

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل خبر داد. 
جوان فاروجی توسط دوستش به قتل رسید!,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علیرضا پور به اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان فاروج مبنی بر اینکه پسرش به همراه یکی از دوستانش از منزل خارج و تاکنون بازنگشته، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی در اقدام اولیه دوست مفقودی را به اداره آگاهی دعوت کردند که وی اظهار داشت: با خودروی برادرم مفقودی را از منزلشان سوار کرده و بعد از ساعتی وی را پیاده کرده و تاکنون از وی بی‌اطلاع هستم.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج ادامه داد: مأموران برای روشن‌شدن پرونده، به روستای محل سکونت مفقودی عزیمت و از اهالی و مطلعین تحقیق کردند که همگی اظهار داشتند چند روزی است که مفقودی را مشاهده نکرده‌اند.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه شواهد پرونده و تحقیقات انجام شده، ظن مأموران را به موضوع قتل می‌رساند، تصریح کرد: در نهایت با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی، مجدداً دوست مفقودی به‌عنوان متهم پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهم در تحقيقات اوليه منکر هرگونه بزه شده و اظهارات خود را مجدداً تکرار نمود، اما حالات روحي و مطالب ضدونقیضی در مقايسه با اظهارات اوليه مطرح که ظن مأموران به انجام قتل توسط نامبرده بسيار قوي گرديد.

این مقام انتظامی همچنین بیان داشت: متهم در نهایت با مشاهده مستندات و مدارک لب به اعتراف گشود و اظهار داشت مقتول را با نقشه قبلی سوار خودرو نموده و به بیرون از روستا برده و با استفاده از چوب و چاقو وی را به قتل رسانده و جسدش را پس از آتش‌زدن زیر خاک دفن کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج خاطرنشان کرد: با راهنمایی قاتل به محل دفن جسد عزیمت و با حضور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جسد مقتول بیرون کشیده شد که آثار سوختگی بر روی جسد مشاهده شد.

سرهنگ پور به در پایان تصریح کرد: جسد مقتول به دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به پزشکی قانونی منتقل و قاتل نیز روانه زندان شد. 

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک