سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ - ساعت ۸:۸
رئیس شبکه دامپزشکی فاروج

پایان طرح واکسیناسیون نیوکاسل طیوربومی در شهرستان فاروج

رئیس شبکه دامپزشکی فاروج گفت: اداره دامپزشکی شهرستان فاروج اجرای طرح رایگان واکسیناسیون طیور بومی را در روستاهای شهرستان با واکسن نیوکاسل مقاوم به حرارت، بصورت آشامیدنی به اتمام رساند.
پایان طرح واکسیناسیون نیوکاسل طیوربومی در شهرستان فاروج,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، شاهین احمدی، رئیس شبکه دامپزشکی فاروج گفت: با توجه به اهمیت بیماری نیوکاسل در طیور صنعتی و بومی که به عنوان یکی از مهم ترین بیماری‌های طیور کشور مطرح است و به منظور افزایش سطح ایمنی طیور بومی علیه این بیماری و در نهایت قطع چرخه تکثیر ویروس و انتقال به طیور صنعتی، اداره دامپزشکی شهرستان فاروج اجرای طرح رایگان واکسیناسیون طیور بومی را در روستاهای شهرستان با واکسن نیوکاسل مقاوم به حرارت، بصورت آشامیدنی به اتمام رساند.

وی افزود: این طرح در 38 واحد روستایی تحت پوشش قرار گرفته و 68هزار قطعه طیور بومی شامل مرغ، خروس، کبوتر، بوقلمون و اردکسانان واکسینه شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی فاروج خاطرنشان کرد: نیوکاسل از جمله بیماریهای ویروسی و تنفسی طیور با واگیری بالا و تلفات متفاوت در اشکال مختلف بیماری می باشد که خسارات فراوانی بر بدنه صنعت طیور صنعتی و طیور بومی کشور وارد می کند.

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک