سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۴۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ساعت ۱۱:۱۵
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه در امور اقشار:

توانمندی مقابله با آمریکا را پیدا کرده ایم/ کار همراه با باور، اثرگذاری به دنبال دارد

عین اله حاتمی گفت: امروز به سطحی از توانمندی دست یافته ایم که در مقابل آمریکا می ایستیم به طوری که آمریکا جرات هیچ حرکتی را ندارد.
 توانمندی مقابله با آمریکا را پیدا کرده ایم/ کار همراه با باور، اثرگذاری به دنبال دارد,

به گزارش عصراترک، عین الله حاتمی، جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج در اختتامیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان شمالی با اشاره به اینکه علم رایانه روز به روز در حال رشد و پیشرفت است، اظهار داشت: سیستم رایانه ای امروز در تمام بخش های مختلف زندگی بشر نقش آفرینی می کند، بنابراین نیاز است برای زندگی در آینده به این حوزه ها تسلط داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما داعیه ی تشکیل حکومت جهانی را داریم در حالی که آمریکا نیز داعیه تشکیل حکومت جهانی را دارد و براساس اهدافش مسیر را مشخص می کند.

حاتمی افزود: حکومت مورد نظر ما بر جهان بر اساس عدل الهی هست و این رودررویی ادامه دارد تا یکی صحنه را خالی کند، بنابراین باید فضای ذهنی و راهبردها در این مسیر تعریف شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید با عزت نفس و اعتماد به نفس بالا کار کنید، تاکید کرد: هر جا نسبت به کار باور ایجاد شد، اثرگذاری هم به دنبال داشته است.

وی بیان داشت: امروز به توانمندی رسیده ایم که رودرو آمریکا بایستیم و حرف را به نتیجه برسانیم و این هنر ایران و ایرانیان است که آنها را به عقب می کشاند.

حاتمی گفت: شما که به عنوان فعالین فضای مجازی در این رویدادها شرکت می کنید، نگذارید که آمریکا به واسطه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجازه دیده شدن کارهای شما را ندهد.

وی خاطرنشان کرد: کسی بعد از جنگ جهانی دوم جرات مقابله با آمکریا را نداشت در حالی است که ایران با جرات در برابر آن می ایستد و آن را تحقیر می کند و آمریکا جرات هیچ حرکتی ندارد.

حاتمی اضافه کرد: نباید گذاشت رسانه های آمریکایی آنگونه که می خواهند جریان دزدیده شدن نفت کش ایرانی را به نمایش بگذارند بلکه آنگونه که واقعیت موضوع است باید مطرح شود.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک