چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ساعت ۲۳:۳۶
امام جمعه پیش قلعه مطرح کرد:

اهانت کنندگان به پیامبر اسلام، ناآگاه و جاهل هستند

امام جمعه پیش قلعه گفت: اهانت کنندگان به پیامبر گرامی اسلام در واقع جاهل و ناآگاه هستند چرا که نمی فهمند مسیر رستگاری که پیغمبر ترسیم کرده است برای آنان نیز هست.
اهانت کنندگان به پیامبر اسلام، ناآگاه و جاهل هستند,

حجت الاسلام محمدحسن رحمانی امام جمعه بخش مانه، در گفتگو با عصراترک ضمن تبریک به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، گفت: حضرت محمد (ص) رحمت للعالمین بود و همه کسانی که رهرو ایشان باشند از این رحمت الهی برخوردار خواهند بود.


وی افزود: انسان زمانی از رحمت الهی برخوردار می شود که در مسیر هدایت پیامبر و ائمه هدی حرکت کند.


رحمانی آزادی، طیبات و نجات از اسارتها را از مهمترین ارمغان های پیامبر برای عامه مردم عنوان کرد و گفت: این هدیه ی پیغمبر اسلام برای جمع خاصی نبود بلکه همه بشریت را در برگرفت.


امام جمعه پیشقلعه با بیان اینکه پیغمبر اسلام برای نجات بشریت مبعوث شدند، اظهار کرد: پیامبر با اسارتها، تاریکی ها، ظلم قدرت ها، استکبار مستکبرین، اشرافیت ظالمانه و متکبرانه مبارزه کرد.


وی با اشاره به هتک حرمت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام (ص)، تصریح کرد: این عمل شنیعی که توسط کم خرد ترین افراد جهان رقم خورده است را محکوم می کنیم.


خطیب نماز جمعه پیشقلعه افزود: اهانت کنندگان به پیامبر گرامی اسلام در واقع جاهل و ناآگاه هستند چرا که نمی فهمند مسیر رستگاری که پیغمبر ترسیم کرده است برای آنان نیز هست.


وی با اشاره به اعتراف سیاستمداران غربی، در رابطه با لزوم ایجاد جنگ در غرب آسیا برای اختلاف افکنی بین مسلمانان، خاطرنشان کرد: آنان میخواهند آنقدر خون از امت اسلامی برود تا نتوانند حرکتی داشته باشند و پیشرفت کنند تا در سایه آن رژیم غاصب صهیونیستی به راحتی بتواند به تجاوزات خود ادامه دهد.


رحمانی در پایان با ابراز خرسندی نسبت به وحدت شیعیان با برادران اهل سنت خود در کشور، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تاکنون طبق وعده امام راحل، وحدت بین امت اسلامی بوجود آمده و حرکت رو به جلو دارد.

 

انتهای پیام / م ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک