چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۳:۴۲

توزیع انسولین‌های قلمی طی این هفته در خراسان شمالی

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو خراسان شمالی گفت: طی این هفته انسولین‌های قلمی نوومیکس و نوورپید در استان توزیع می شود.
توزیع انسولین‌های قلمی طی این هفته در خراسان شمالی  ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  مریم فلاح درخصوص کمبود انسولین در خراسان شمالی گفت: یکی از دغدغه‌های امروز برخی شهروندان استان، کمبود انسولین قلمی (خودکاری) در استان است که این مشکل و کمبود تنها محدود به این استان نیست و سایر استان‌ها نیز با آن درگیر هستند.


وی با اشاره به اینکه انسولین‌های قلمی نوومیکس و نوورپید طی این هفته  در داروخانه‌های منتخب از طریق شرکت های پخش دارویی و بر اساس سهمیه اعلامی سازمان غذا و دارو و برنامه توزیع معاونت غذا و دارو توزیع می شود ،گفت: پیگیری‌های لازم برای اختصاص سهمیه انسولین بیشتر به این استان انجام شده است.


فلاح تاکید کرد: مردم در این شرایط، برای کاهش تردد در شهر که موجب افزایش میزان شیوع ویروس کرونا می‌شود، برای دریافت نسخه انسولین خود به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه و لیست داروخانه های منتخب انسولین را مشاهده کنند.


وی ادامه داد: همچنین مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با معاونت غذا و دارو به شماره تلفن 5 _05832248001 داخلی 123 و 126 تماس حاصل کنند.


فلاح عنوان کرد: داروخانه ها تحویل انسولین به بیماران را براساس نسخه انجام می دهند و با توجه به سهمیه محدودی که دارند، ممکن است به تعداد محدود و کمتر از تعداد انسولین نسخه شده در اختیار بیماران قرار دهند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک