جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اخبار ویژه | کد خبر: ۳۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۰:۳۸
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی خبر داد:

قتل یک جوان به خاطراختلاف مالی

رئیس پليس آگاهي خراسان شمالي از دستگيري جوان 27 ساله‌اي كه به دليل اختلافات مالي جوان دیگیری را به قتل رسانده بود، خبرداد.
قتل یک جوان به خاطراختلاف مالي,قتل + پلیس آگاهی+ قتل با چاقو+ عصبانیت+ اترک نیوز
سرهنگ قاسمعلی یوسفخانی، رئیس پليس آگاهي خراسان شمالي در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز با اعلام این خبر افزود: در پي درگيري ميان 2 نفر در يک بنگاه مسکن بر سر اختلاف مالي در شهرفاروج، يکي از طرفين درگيري فرد ديگر را با ضربات متعدد چاقو از پا درآورد.
یوسفخانی اظهار کرد: در اين درگيري، متهم به قتل، هنگام درگيري 5 ضربه به سينه و شکم مقتول وارد کرد و سپس متواري شد که  فرد مضروب پس از آن توسط عوامل امدادي به بيمارستان انتقال داده شد اما در ميانه راه به علت شدت جراحات فوت کرد. 
وی گفت: متهم چند روز بعد مقابل اداره پليس آگاهي دستگير شد و ضمن اعتراف به قتل بر اثر عصبانيت آني گفت با هدف معرفي خود به اداره پليس نزديک شده بود که قبل از معرفي دستگير شد.
رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي پایین بودن آستانه تحمل و استفاده از زور به جای منطق را دلیل بسیاری از نزاع هایی دانست که منجر به ایجاد مشکلات برای افراد و خانواده ها در جامعه می شود.
بنا بر آمار منتشر شده از اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی روزانه 20 نفر بر اثر درگیری و نزاع در این استان مصدوم می شوند.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک