یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۳۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۰۶ - ساعت ۹:۵۳
۱۱ و ۱۲ دی ماه ،

کنسرت موسیقی سنتی معتمدی در بجنورد برگزار می شود

مدیر برگزاری کنسرت موسیقی سنتی محمد معتمدی گفت: موسیقی سنتی محمد معتمدی یازدهم و دوازدهم ماه جاری در محل سالن گلشن بجنورد برگزار می شود.
کنسرت موسیقی سنتی معتمدی در بجنورد برگزار می شود,محسن معتمدی  +کنسرت + موسیقی سنتی + سالن گلشن + اترک نیوز
 طاهر خرمی، مدیر برگزاری کنسرت موسیقی سنتی محمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز افزود: این کنسرت طی روزهای 11 و 12 دی ماه امسال هر شب در ساعت 18 و 21 در سالن مجتمع فرهنگی و هنری گلشن برگزار می‌شود.
وی اظهارکرد: این کنسرت موسیقی سنتی با آهنگسازی و نوازندگی عود (مجید وطنیان) ،کمانچه (علیرضا دریایی)،تار(سیاوش برهانی)،سنتور(مسعود آرامش) ،تنبک (حمید قنبری)،دف( مرتضی وطنیان ) و با هنر‌نمایی و صدای محمد معتمدی اجرا می شود.
مدیر برگزاری کنسرت موسیقی سنتی گفت: عموم مردم می‌توانند برای تماشای کنسرت موسیقی سنتی معتمدی در بجنورد با مراجعه به سایت گلشن آنلاین،آتلیه عکاسی رامرنگ، کافه هنر و مجتمع فرهنگی و هنری گلشن اقدام به رزرو برای حضور در این موسیقی سنتی کنند.
بهای بلیط این کنسرت موسیقی سنتی بین 30 تا 80 هزار تومان می باشد.
به گزارش اترک نیوز، سید محمد معتمدی،متولد ۲ مهر ۱۳۵۷ در کاشان ، خواننده ایرانی دانش‌آموخته رشته کارگردانی‌ست.
معتمدی فراگیری آواز و همچنین سازنی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز نزد استاد مسعود عطارها و بعد در محضر سیدحسین طاهرزاده و نزد حمیدرضا نوربخش کرد. 
وی همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون مرحوم دکتر حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی استفاده کرد.
معتمدی  تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خود وی پایه‌گذار آن است) اشاره کرد.
وی در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شده و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت کرده است.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک