یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۲۶ - ساعت ۱۵:۳۹
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع):

۳۳۰ هزار نفر در خراسان شمالی عضو بسیج هستند

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در راستای تشکیل بسیج دهها میلیونی 330 هزار نفر از جمعیت خراسان شمالی جذب بسیج شده اند.
330 هزار نفر در خراسان شمالی عضو بسیج هستند,بسیج + انتفاضه + سردار یوسفعلیزاده + خراسان شمالی + بسیج زنان + اترک نیوز
به گزارش اترک نیوز، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد:بیش از 180 هزار نفر از این افراد برادر و غریب به 150 هزار نفر نیز خواهران هستند .
وی اضافه کرد: در حال حاضر در خراسان شمالی 100 هزار و 800 عضو فعال بسیج ، 218 هزار عضو عادی و 4 هزار کادر بسیجی در بیش از 2 هزار نقطه در سراسر استان عضو هستند.
سردار یوسفعلیزاده با بیان اینکه از زمان استقلال خراسان شمالی از خراسان بزرگ موفقیت های زیادی در خصوص جذب اقشار مختلف جامعه به این نهاد بوجود آمده است،گفت: در حال حاضر در سطح استان 40 درصد 4 شهرستان شیروان، اسفراین ، گرمه و جاجرم عضو بسیج هستند.
وی همچنین به عضویت 40 درصدی جمعیت زنان استان در این نهاد اشاره کرد و گفت: این درصد حضور زنان باعث شده تا جامعه بسیج زنان استان به قدرتمندترین تشکل اجتماعی استان تبدیل شود و بتواند اثرگذاری زیادی در حوزه مقابله با جنگ نرم داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج از 30 آبان ماه تا 6 آذر گفت: برنامه های هفته بسیج  شامل سه دسته برنامه های استقبال از این هفته، برنامه های ویژه هر روز متناسب با روز شمار هفته و برنامه های عمومی که به صورت ابتکاری و خودجوش در این هفته اجرا می شوند،هستند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه نقش بسیج جهان اسلام در آزاد سازی قدس بسیار با اهمیت است ،گفت: آزادی قدس شریف آرمان بزرگ بسیجیان جهان اسلام است و امسال طرح کلی حضور بسیجیان برای نابودی رژیم صهیونیستی رونمایی می شود.
سردار یوسفعلی زاده تصریح کرد: ناقوس صهیونیسم طی سال های اخیر هربار که نواختن آغاز کرده است سیلی محکمی از مقاومت دریافت کرده است.
وی اضافه کرد: این روزها فضا به سمت راه افتادن انتفاضه سوم پیش می رود و این خطر پشت صهیونیسم را به لرزه درآورده و چنانچه این انتفاضه شروع شود رژیم صهیونیستی قطعا نابود می شود.
وی در ادامه تاثیرگذاری بر فضای ورزش ،تاثیرگزاری بر فضای مجازی و رسانه های استان ،حمایت از تشکل های مردمی، فعالیت های فرهنگی و ارتقای فرهنگ انقلاب،ارائه خدمت به بسیجیان ،جهاد علمی و اقتصاد مقاومتی ،محرومیت زدایی و سازندگی، حفظ آثار و ترویج ارزش های دفاع مقدس و ایجاد توان و آمادگی رزمی در بین بسیجیان را از محورهای عمده فعالیت بسیج استان برشمرد.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک