دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۱:۳۶
نائب رئیس هیأت بدمینتون خراسان‌شمالی خبر داد:

دعوت فدراسیون بدمینتون از ۲ بازیکن خراسان‌شمالی

نائب رئیس هیأت بدمینتون خراسان‌شمالی از دعوت فدراسیون بدمینتون از دو بازیکن شایسته بدمینتون استان آقایان  برسام احمدی و ماهان محمدی به جهت حضور در مسابقات آسیای میانه خبر داد.
دعوت فدراسیون بدمینتون از ۲ بازیکن خراسان‌شمالی,

سارا سبحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» با بیان اینکه هیأت ورزشی بدمینتون یکی از هیأت‌های موفق خراسان‌شمالی است، اظهار کرد: خوشبختانه استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی داریم که همیشه ورزشکاران بدمینتون برای خراسان شمالی مقام آورده‌اند.

سبحانی در خصوص رقابت‌های تیم ملی زیر  ۱۵ سال توضیح داد: ۱۸ بدمینتون باز از  ۱۳ استان به خصوص خراسان شمالی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی از ۱۶ اسفند ماه به مدت سه روز در زنجان برگزار می‌شود، گفت: در مرحله اول ۶ بازیکن برتر این مسابقه انتخاب می‌شوند.

نائب رئیس هیأت بدمینتون خراسان‌شمالی در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی این دوره از مسابقات دو بازیکن برتر مفتخر به پوشیدن پیراهن تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیای میانه می‌شوند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک