شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ساعت ۱۳:۵۴
معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:

بیش از ۱ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی خراسان شمالی جابه‌جا شدند

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بیش از یک میلیون و ۲۲۷ هزار مسافر در ۸ ماه نخست امسال با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی جا‌به‌جا شدند.
بیش از ۱ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی خراسان شمالی جابه‌جا شدند,خراسان شمالی+بجنورد+راهداری+حمل و نقل عمومی+مسافر

به گزارش عصر‌اترک به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، سعید سبحانی معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به افزایش ۱۸.۲ درصدی جابه‌جایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: در این بازه زمانی، ۱۶۲ هزار و ۳۹۹ سفر با ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی در داخل و خارج استان انجام شده که در مقایسه با سال قبل تغییری نکرده است. 

وی افزود: سفر ۸۱۶ هزار و ۷۵۵ مسافر (۶۶.۵ درصد) درون استانی و سفر ۴۱۰ هزار و ۳۲۷ مسافر (۳۴.۵ درصد) برون استانی بوده است. 

سبحانی اظهارکرد: ۴۱.۵ درصد از سفرها طی این مدت با مینی‌بوس، ۲۹.۵ درصد توسط سواری کرایه عمومی و ۲۹ درصد با اتوبوس انجام شد. 

این مسئول، بیشترین مقاصد خارج استانی مسافران را مشهد، تهران و البرز ذکر کرد و ادامه داد: ۳۸ شرکت مسافری با یک هزار و ۳۴۴ راننده و ۸۵۳ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه عمومی در بخش حمل و نقل عمومی خراسان شمالی مشغول فعالیت هستند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک