پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - ساعت ۲۰:۲۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

نوسازی ۱۰ دستگاه ناوگان سواری عمومی به خراسان شمالی تخصیص یافت

در اجرای طرح‌های نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری کشور و بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با صندوق کارآفرینی امید، نوسازی ۱۰ دستگاه ناوگان سواری کرایه به خراسان شمالی تخصیص یافت.
 نوسازی ۱۰ دستگاه ناوگان سواری عمومی به خراسان شمالی تخصیص یافت,خراسان شمالی+بجنورد+نوسازی ناوگان سواری عمومی+راهداری+محمد مشتری

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، اظهار کرد: عمر ناوگان متقاضیان این طرح باید بیشتر از ۱۰ سال (۱۳۹۱ و پایین‌تر) باشد و دارای حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت با کد رهگیری در سال ۱۴۰۱ باشد.

وی افزود: سند مالکیت خودرو بر اساس برگ سبز به نام متقاضی، کارت هوشمند ناوگان فعال و به نام متقاضی باشد و در ۶۰ ماه گذشته هیچ گونه خودرویی از شرکت‌های خودروساز خریداری نکرده باشد؛ همچنین در صورت داشتن شرایط مذکور اولویت با ناوگان دارای سن بیشتر است.

وی با بیان این که تسهیلات کم‌بهره تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال(در صورت منابع داخلی سازمان برای کاهش نرخ سود تسهیلات) است، عنوان کرد: ناوگان جدید اختصاصی به متقاضی از محصولات شرکت ایران خودرو خواهد بود.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های تحت پوشش مراجعه کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک