چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ - ساعت ۳:۱
مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی:

خبرنگاران همچون شهید امانی مطالبه‌گر باشند

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: اصحاب رسانه استان همچون شهید امانی، خبرنگار شهید استان خراسان شمالی مطالبه‌گر روایت و جریان رشد استان باشند.
 خبرنگاران همچون شهید امانی مطالبه‌گر باشند,

محسن امیری، مسئول بسیج رسانه استان خراسان شمالی در آستانه روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار عصراترک ضمن بیان اهمیت مطالبه‌گری در بین خبرنگاران اظهار کرد: شهید محمد رضا امانی نماد خبرنگار مطالبه‌گر بود و همواره جلوتر از زمان خود بود.

وی افزود: شهید امانی بعنوان جوان خبرنگار ۱۷ ساله در عین حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، در زمان مرخصی در شهرستان به مطالبه‌ و روایت رسانه‌ای در جهت رشد شهر خود می‌پرداخت.

مسئول بسیج رسانه استان با اشاره به یکی از تیترهای خبری شهید که در آن زمان با عنوان شیروان خانه دارد، کارخانه ندارد، منتشر شده بود، گفت: این تیتر نمونه‌ای از اخبار مطالبه‌گرانه وی است. 

امیری افزود: این خبرنگار شهید در بحبوبه روزهای سخت جنگ تحميلي دست از مطالبه‌گری برنمی‌داشت چرا که به آینده کشور امید داشت.

وی تصریح کرد: منش شهید امانی، همان منش امید آفرینی است که مقام معظم رهبری بارها به اصحاب رسانه توصیه کرده‌اند.

وی گفت: محمدرضا(میثم) در سن هفده سالگی، هم خبرنگار صدا و سیما بوده و هم رزمنده جبهه‌ها که این‌ نشان از خستگی ناپذیری این شهید بود.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک