چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ - ساعت ۳:۰
طی چهار ماه نخست امسال انجام شد؛

جا به جایی ۵۹۶ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی

۵۹۶ هزار و ۷۹۸ مسافر طی چهار ماه نخست امسال، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی در مقاصد درون و برون استانی جا به جا شدند که حاکی از افزایش ۱۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
  جا به جایی ۵۹۶ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، معاون حمل و نقل با اشاره به انجام ۷۹ هزار و ۸۵۰ سفر طی این مدت گفت: ۵۹ هزار و ۷۲ سفر در قالب ۳۸۸ هزار و ۲۱۴ مسافر درون استانی و ۲۰ هزار و ۷۷۸ سفر در قالب ۲۰۸ هزار و ۵۸۴ مسافر برون استانی بوده است.

سعید سبحانی افزود: در این بازه زمانی ۴۰ درصد از سفرها توسط مینی بوس، ۳۱.۲ درصد با اتوبوس و ۲۸.۸ درصد توسط سواری کرایه عمومی انجام شد.

وی تصریح کرد: در مجموع ۷۴ درصد از سفرها درون استانی (۶۵ درصد مسافران) و ۲۶ درصد سفرها برون استانی (۳۵ درصد مسافران) بوده است.

وی ادامه داد: ۳۸ شرکت مسافری با ۸۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس، ۲۵۵ دستگاه مینی بوس و ۴۱۳ دستگاه سواری کرایه عمومی در استان مشغول فعالیت هستند. 

سبحانی شمار رانندگان بخش مسافری بین شهری را هزار و ۳۴۱ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک