دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ - ساعت ۲۰:۱۳

مسیر هموار تکمیل کمربندی ۳۲ متری در بجنورد

تکمیل کمربند ۳۲ متری شهر بجنورد، امروز با بازگشایی بخش‌هایی از خیابان نیایش، وارد فاز جدید شد.
مسیر هموار تکمیل کمربندی ۳۲ متری در بجنورد,خراسان شمالی+بجنورد+جواد حمیدی+شهردار بجنورد+کمربندی 32متری

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک ، شهردار بجنورد ۱۰ تیرماه در آیین بازگشایی بخش‌هایی از خیابان نیایش، اظهار کرد: این اقدام در راستای بازگشایی‌های خطی که از سال گذشته آغاز شد، انجام می‌شود و تلاش داریم سبب توسعه شهر و تسهیل در رفت و آمدها شویم. 

جواد حمیدی با بیان اینکه بازگشایی این مسیر، طی ۲۰ سال گذشته مسکوت مانده بود، گفت: اما با تلاش فراوان این اقدام در مسیر انجام قرار گرفت. فرآیند بازگشایی در این محور از اواخر سال گذشته، آغاز و طی آن ۲۳ ملک مسکونی تملک شد تا مسیر تکمیل کمربند ۳۲ متری شهر، هموار شود. 

وی ادامه داد: در این راستا، مسیری به طول ۱.۳ کیلومتر و با مساحت حدود ۷۵ هزار متر مربع، تملک و بازگشایی شد تا ادامه بلوار ۳۲ متری شهیدان امامی فرد به خیابان و میدان امام رضا (ع) مرکز استان متصل شود. 

وی اعلام کرد: تاکنون مجموعا اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان برای تملک، زیرسازی و… در این مسیر هزینه شده است که سهم بخش تملک، ۵۰ میلیارد تومان بوده و شامل اعتبار نقدی و تسهیلات تراکم، زمین معوض و… می‌شود. 

حمیدی گفت: بازگشایی فازهای غربی، میانی و شرقی این محور اکثرا انجام شده و بخش‌های باقی مانده آن که شامل لکه‌هایی برای تملک است نیز در دست انجام است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک