دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ - ساعت ۲۱:۱۸

شهرداری بجنورد هزار و ۵۰۰ تُن قیر رایگان جذب کرد

شهردار بجنورد گفت: هزار و ۵۰۰ تُن قیر رایگان از ابتدای امسال تاکنون برای انجام اقدامات عمرانی و آسفالت معابر شهری مرکز خراسان شمالی جذب شد.
شهرداری بجنورد هزار و ۵۰۰ تُن قیر رایگان جذب کرد,خراسان شمالی+بجنورد+جواد حمیدی+قیر

به گزارش بجنا  جواد حمیدی راوری اظهار کرد: جذب این میزان قیر در حالی است که در سال گذشته ۳۵ تانکر قیر معادل یکهزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری بجنورد تعلق گرفت.

به گفته شهردار بجنورد؛ این میزان قیر معادل ۳۵ دستگاه تانکر است.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با وزارت کشور، میزان قیر اختصاص یافته به شهرداری بجنورد در سال جاری ۷۲ تانکر سه هزار و ۵۰۰ تُن است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته پنج هزار مترمربع از معابر منطقه ملکش و دوبرار بجنورد آسفالت شد گفت: یک ماه گذشته ۱۵ هزار متر مربع از معابر کم برخوردار شهری آسفالت شده است.

حمیدی راوری بیان کرد: اکنون ۶ پیمانکار کار آسفالت معابر مرکز استان را بر عهده دارند و اقدامات در این باره در حال انجام است.

وی رهاسازی پساب خانگی را از دغدغه ها برای اجرای آسفالت معابر در بجنورد عنوان و اظهار کرد: این مشکل در حاشیه شهر بیشتر مشاهده می شود، رهاسازی پساب خانگی حاوی مواد شوینده سبب تخریب آسفالت می شود از این رو انتظار می رود شهروندان نسبت به این موضوع حساس باشند.

شهردار بجنورد، حفاری به وسیله دستگاه های خدمات رسان را از دیگر دغدغه ها در زمینه آسفالت معابر شهر عنوان کرد و گفت: متاسفانه ترمیم آسفالت پس از حفاری ها مناسب انجام نمی شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک