پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ساعت ۱۵:۱۶

صدور نخستین پروانه الکترونیکی ساختمان در بجنورد

دبیرخانه خدمات الکترونیکی یکپارچه شهرسازی شهرداری بجنورد در شهرداری منطقه یک بجنورد افتتاح و نخستین پروانه الکترونیکی ساختمان در مركز استان صادر شد.
صدور نخستین پروانه الکترونیکی ساختمان در بجنورد,شهردار بجنورد+خدمات الکترونیک+پروانه الکترونیکی

به گزارش عصر اترک، هادی زارعی، شهردار بجنورد بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح دبیرخانه شهرسازی الکترونیکی گفت : این اولین گام شهرداری در راستای تحقق شهر هوشمند و  تامین زیرساخت های اجرای طرح میز خدمت الکترونیک است.

زارعی اظهارکرد: اجرای خدمات الکترونیک یک پارچه سازی شهرسازی با پشتیبانی شورای اسلامی  شهر و همت و تلاش پرسنل شهرداری در سه گام طراحی و اجرا شده است.

 وی ادامه داد: گام اول اجرای ممیزی املاک به ظرفیت ۲۶۰۰خانوار در سطح منطقه یک انجام گرفت و کلیه اطلاعات ملکی  سیستمی و الکترونیکی شده است.

شهردار بجنورد با اشاره به اینکه گام دوم افتتاح دبیرخانه خدمات الکترونیک یک پارچه است افزود: این طرح به صورت پایلوت در شهرداری منطقه یک افتتاح شد.

وی گام سوم خدمات الکترونیکی شهرسازی را تسری اجرای برنامه به شهرداری منطقه دو  ومشارکت با شرکت مخابرات در اتصال فیبر نوری و لینک ارتباطی آن با دستگاههای خدمات رسان اعلام کرد

 زارعی خاطرنشان کرد: بازدیدهای ۱۵روزه فرایند شهرسازی  باافزایش کارشناس به ۵روز رساندیم و در نظر داریم با فعال شدن سامانه الکترونیکی شهرسازی کلیه اطلاعات ملک در زمان بازدید به سیستم وارد شود.

انتهای پیام/قهرمانی
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک