سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ساعت ۲۱:۴۴
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی:

خراسان شمالی برای آموزش‌های مهارتی ۳۰ مربی کم دارد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: این اداره کل برای ارائه آموزش به مهارت ‎آموزان ۳۰ مربی کم دارد.
خراسان شمالی برای آموزش‌های مهارتی ۳۰ مربی کم دارد,خراسان شمالی+بجنورد+مهدی رحمدل+فنی و حرفه ای+مربی

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، مهدی رحمدل اظهار کرد: اکنون ۹۰ مربی رسمی و پیمانی، مربی محیط کار واقعی، مربی در مراکز جوار و مربی بین کارگاهی با این اداره کل همکاری می کنند.

وی تصریح کرد: این تعداد از مربی تنها ۷۵ درصد از نیاز آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی را برطرف می کند و باید این تعداد به ۱۲۰ نفر افزایش یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی افزود: مربی برای آموزش در برخی از رشته ها از جمله رشته های معماری فناوری برتر یا تکنولوژی پیشرفته از ظرفیت مربیان افتخاری تامین می شود.

رحمدل در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نبود مهارت تکنسین ها و کارگران آن را از نگرانی های بخش ساخت و ساز برشمرد و افزود: در این استان آمار حادثه های ساختمانی بالا است که یکی از علت های آن ناآشنایی کارگران با امور فنی و ایمنی در محیط کار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی اظهار داشت: برای حل مشکل بیکاری استان، ۹ مرکز دولتی و بیش از ۴۱۰ آموزشگاه آزاد در بیش از ۳۰۰ حرفه به متقاضیان، آموزش مهارت های فنی ارایه می دهند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ۹ مرکز آموزشی در بخش دولتی دارد و شمار آموزشگاه های بخش خصوصی هم بیش از ۳۰۰ باب آموزشگاه است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک