دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ساعت ۱۵:۲۳
معاون صنایع و معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خبر داد:

سرمایه‌گذاری در بخش صنعت خراسان‌شمالی ۱۱۴ درصد افزایش یافت

معاون صنایع و معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: پارسال هفت هزار و ۷۲ میلیارد ریال در بخش صنعت استان سرمایه گذاری شد که این میزان به سال ماقبل ۱۱۴ درصد افزایش یافت.
سرمایه‌گذاری در بخش صنعت خراسان‌شمالی ۱۱۴ درصد افزایش یافت,خراسان شمالی+بجنورد+مهیار مشایخی+صمت+سرمایه گذار

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، مهیار مشایخی اظهار کرد: پارسال ۳۷ فقره پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان صادر شد که میزان سرمایه گذاری در این پروانه ها، هفت هزار و ۷۲ میلیارد ریال است.

وی افزود: میزان اشتغال ایجاد شده در پروانه های صادر شده در سال گذشته ۴۳۲ نفر گزارش شده است که این رقم ۲.۶ درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش را نشان می دهد.

معاون صنایع و معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شمار پروانه های صادر شده در بخش صنعت استان در سال گذشته نسبت به سال ما قبل حدود ۹ درصد افزایش یافت.

مشایخی افزود: بیشترین پروانه های صادر شده در بخش صنایع غیرفلزی با ۱۷ مورد ثبت شده است و صنایع فلزی با ۱۵ مورد و صنایع معدنی با پنج مورد در رده های بعدی قرار دارد.

معاون صنایع و معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی دارای ۳۵۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است و به لحاظ فراوانی صنایع فلزی و معدنی بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

در خراسان شمالی ۳۵۴ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره برداری است که شامل ۶۵ واحد صنایع فلزی، ۱۱۹ واحد صنایع غیر فلزی و ۱۳۱ واحد صنایع معدنی بوده و برای ۱۲ هزار و .۳۳۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک