سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۴۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ساعت ۹:۱۷
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبر داد:

سفر چشم بادامی ها به خراسان شمالی/ اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در استان

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی از سفرسه سرمایه گذاری چینی به استان خراسان شمالی به میزبانی اتاق بازرگانی استان در 23 آبان ماه خبر داد.
سفر چشم بادامی ها به خراسان شمالی/ اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در استان,تجار چینی+ سرمایه گذاری+ خراسان شمالی
محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی،  با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز گفت: این سفر  به میزبانی اتاق بازرگانی استان به منظور مشارکت وهمکاری در زمینه تجهیزات برقی و الکترونیکی به استان  به مدت 2 روزانجام می شود.
وی افزود: این سفر به ریاست آقای هائو هانک مدیرعامل شرکت جینو الکترونیک به همراه خانم جین مینگ و یک مترجم ایرانی در راستای سرمایه گذاری با هدف تبادل اطلاعات و تشریح فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری  به استان خراسان شمالی انجام می شود.
صمدی، تشکیل کارگروه توسعه صادرات به همراه تجار، بازرگانان استان خراسان شمالی جهت رایزنی و بررسی و رفع  چالش های موجود  را ازجمله برنامه های پیش بینی شده این سفر اعلام کرد.
انتهای پیام/ب
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک