دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۲:۲۶
رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شیروان خبر داد:

اجرایی شدن طرح پزشک خانواده، با هدف دسترسی بیمه شدگان سلامت همگانی به پزشکان بخش خصوصی

ابراهیم مقدس گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای بند الف تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با هدف دسترسی بیمه شدگان سلامت همگانی به پزشکان بخش خصوصی؛ طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع را در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار از مهر ماه ۱۴۰۰ اجرا کرده است.
اجرایی شدن طرح پزشک خانواده، با هدف دسترسی بیمه شدگان سلامت همگانی به پزشکان بخش خصوصی ,

ابراهیم مقدس، رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این شهرستان اظهار داشت: با اجرای طرح رایگان بیمه سلامت همگانی و انتساب پزشک خانواده، در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵ هزار و ۸۰۰ شهروند شیروانی از پزشک خانواده بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای بند الف تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با هدف دسترسی بیمه شدگان سلامت همگانی به پزشکان بخش خصوصی؛ طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع را در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار از مهر ماه ۱۴۰۰ اجرا نموده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این طرح بیماران صندوق سلامت همگانی با مراجعه به پزشک خانواده منتسب شده برای ایشان، تشکیل پرونده می‌شود و با پرداخت مبلغ ۶ هزار تومان بابت ویزیت مورد معاینه قرار می گیرند.

وی بیان داشت: اگر بیمار نیاز به ارجاع به پزشک متخصص یا فوق تخصص داشته باشد توسط همان پزشک ارجاع می شود؛ این در حالی است که قبلا تنها می توانستند از بخش دولتی خدمات دریافت کندد.

 

انتهای پیام/حق بین 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک