پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ساعت ۱۵:۱۰
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی:

نیاز به احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره نیاز به احداث مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در استان، گفت: نیاز است تا دستگاه های اجرایی با کمک های مالی و حمایتی خود باغ موزه دفاع مقدس را در استان احداث کنند که از طریق این باغ موزه می توان بسیاری از برنامه های راهیان نور را با هزینه کمتر در استان پیاده نماییم.
نیاز به احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان ,خراسان شمالی+بجنورد+حفظ آثار+باغ موزه+محمد نجاتی

‌به گزارش پایگاه خبر بجنا، امیر محمد نجاتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در نشست خبری روز چهارشنبه 18اسفند 1400 با اصحاب رسانه، با اشاره به ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت در برنامه های این بنیاد، گفت: جانبازان برای تمامی مردم افتخار هستند و باید در مسیر کاری و رسالت های خود توجه ویژه ای به این عزیزان داشته باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از جنگ دفاع مقدس، عنوان کرد: حضور موثر جوانان ما با ایده های خوبی که داشتند باعث شده تا پیشرفت های انقلاب اسلامی با گذشته قابل قیاس نباشد که این نشان از ایثارگری در کار می باشد.

 

نجاتی بیان داشت: از برکت جمهوری اسلامی بسیاری از کشورها نیز بهره مند شدند و با گام گذاشتن در این مسیر به هدف خود رسیدند. 

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: امروز همان رزمنده های دفاع مقدس در صحنه های تولید داخل و دفاعی موفقیت هایی را به ثمر رساندند.

 

او در ادامه گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس، گنجینه عظیمی از معرفت ها، ایثارگری ها و از خودباری هایی می باشد که در آن شرایط سخت توانستیم از حقانیت خود دفاع کنیم که امروز در سطح جهان اقتدار داریم.

 

نجاتی با اشاره نیاز به احداث مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در استان، گفت: نیاز است تا دستگاه های اجرایی با کمک های مالی و حمایتی خود باغ موزه دفاع مقدس را در استان احداث کنند و از طریق این باغ موزه می توان بسیاری از برنامه های راهیان نور را با هزینه کمتر در استان پیاده نماییم.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک