جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ساعت ۲۲:۲۵
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی:

در شرایط فعلی وظیفه ما اطاعت از مقام معظم رهبری هست

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: در شرایط فعلی وظیفه ما اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت از دولت مردمی و اسلامی آیت الله رئیسی است.
در شرایط فعلی وظیفه ما اطاعت از مقام معظم رهبری هست,خراسان شمالی+بجنورد+محمد نجاتی+سوم خرداد+گلباران+عطر افشانی

به گزارش عصراترک،  امیر محمد نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی روز پنجشنبه در مراسم عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای بجنورد که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد، گفت: در 8سال دفاع مقدس دلاورمردان انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود در صحنه دفاع از خاک میهن با ایثارگری و فداکاری خود در مقابل دشمن بعثی ایستادند و تعدادی نیز به فیض شهادت رسیدند.

 

وی افزود: امروز با تجدید میثاق با آرمان های شهدا و اهدافی که امام شهدا برای ما تبیین کردند، عهد می بندیم تا در این مسیر مستدام بمانیم و برای رسیدن به نتیجه باید در مسیر ولایت بمانیم.

 

امیر نجاتی با اشاره به اخلاص، ایثارگری و ولایت مداری به عنوان 3خصوصیت بارز شهدا، عنوان کرد:  در زمان جنگ رزمنده ها و شهدای ما اطاعت کامل از حضرت امام(ره) داشتند و تاکید داشتند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "خرمشهرهای زیادی در پیش رو داریم"، تاکید کرد: امروز جنگ ما اقتصادی و فرهنگی است و استکبار جهانی برای از بین بردن ایده های انقلاب بسیار تلاش کرده و هر روز فتنه ها و برنامه های جدیدی برای کشور ما دارد.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه بصیرترین دیده بان انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری می باشد، گفت: در شرایط فعلی وظیفه ما اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت از دولت مردمی و اسلامی آیت الله رئیسی می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی را مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: باید هر لحظه شهدا را یاد کنیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

عکس/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک