در حال بارگذاری
یک کارشناس مسائل سیاسی:

اصطلاح «قفس» برای «رقیب‌هراسی» است

یک کارشناس مسائل سیاسی در خراسان شمالی گفت: یکی از تاکتیک‌های ستاد پزشکیان در رقابت‌های انتخاباتی استفاده از اصطلاحاتی از جمله «قفس» برای رقیب هراسی است.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار کرد:  شب گذشته در خلال مناظره انتخاباتی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی،  پزشکیان اعلام کرد که اگر مذاکره و توافق نکنیم، زندگی ایرانیان در فقس است. 

محمدی تاکید کرد:  این روزها شاهد اتهام‌زنی و رقیب‌هراسی‌های این جریان برای جلب توجه جامعه برای همراهی با خود هستیم. 

وی افزود: اما حقیقت این است که نباید تصور کنیم با مذاکره، برجام و پیوستن به FATF مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل و فصل خواهد شد. 

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها است، بنابراین اگر مدیران کارآمد برسرکار بیایند بسیاری از مسائل قابل حل است.

محمدی گفت:  جریانی می‌تواند مسائل کشور را حل کند که برنامه داشته باشد و با مردم صادق باشد. 

وی اظهار داشت:  مشكلات داخلي كشور در حوزه اقتصاد با روان‌سازي مقررات بانك‌ها و حمايت از بخش اقتصادي، شناسایی مشکلات و استفاده از نظرات کارشناسی رفع مي‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد:  مسعود پزشکیان و افراد ستادهای وی باید بدانند، اتهام‌زنی و رقیب‌هراسی نفعی برای وی به همراه نخواهد داشت.

محمدی خاطر نشان کرد:  استفاده از اصطلاحاتی از جمله «قفس»،«طالبان» و...  جنگ روانی و رقیب هراسی است که در دوره‌های گذشته نیز برخی به عنوان دستمایه‌ای برای پیروزی خود برگزیده بودند. 

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات