یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۶۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۳:۱۹

پایگاه خبری - تحلیلی اترک نیوز به "عصراترک" تغییر نام داد

پایگاه خبری - تحلیلی اترک نیوز یکی از پایگاه های خبری پرمخاطب استان خراسان شمالی با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات، تغییر نام داد و از این پس با نام "عصراترک" فعالیت می کند.
پایگاه خبری - تحلیلی اترک نیوز به
به گزارش عصر اترک ، با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات، سایت خبری تحلیلی اترک نیوز پس از تغییر نام با عنوان 'سایت خبری تحلیلی عصر اترک' وارد سپهر رسانه ای کشور شد. 
سایت اطلاع رسانی  اترک نیوز از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد و در28 دی ماه  94 با اخذ مجوز رسمی از هیات نظارت بر مطبوعات به فعالیت رسانه ای خود رسمیت بخشید.
این رسانه در طول پنج سال گذشته با تولید فرآورده های گوناگون خبری و تحلیلی توانست باب جدیدی را در عرصه اطلاع رسانی شفاف، بی پرده و بدون لکنت زبان باز نماید.
فرهنگ نقد ، انتقاد و نهادینه کردن اصل انتقاد پذیری یکی از اصلی ترین اهداف این رسانه در طول فعالیت خبری خود بوده است و همواره کیفی بودن اخبار و مطالب را بر کمیت و فراوانی اخبار ترجیح داده است.
رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی قطعا یکی از اصلی ترین تریبون ها برای معرفی ظرفیت و پتانسیل های استان است امید داریم با تاکید و تکرار مصادیق و توانمندی، در پیشبرد اهداف متعالی استان که همانا توسعه همه جانبه آن است، بکوشیم.
عصر اترک از تمام مردم و اهالی رسانه و مسئولان استان درخواست می کند ضمن همراهی مجدد با مدیریت سایت " عصر اترک"  فریاد حق طلبی ، آگاهی خواهی و هوشیاری خود را به گوش مسئولان کشوری و ملی برسانند تا آنی باشیم که باید.
انتهای پیام /
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1395/06/29
2
0
خیلی قشنگ و منظم شده
نام :
ایمیل
نظر
علی | 1395/06/29
0
0
قبلی قشنگ تر بود
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1395/06/29
0
0
ارررررر
نام :
ایمیل
نظر
هوشمند | 1395/06/30
0
0
با سلام .فعالیت سایت اترک را درچارچوب نام جدید تبریک می گویم .اما چقدر خوب بودکه برای نام جدیداز طریق سایت از خوانندگان نظر خواهی می کردید.به نظر من واژه ترکیبی عصراترک با جغرافیای استان همخوانی ندارد. رود اترک بزرگترین روداستان است و رود معروفی است اما استان ما در بخش خاوری و میانی اترک واقع است .واژه عصر به نوعی غروب و افول رادر ذهن تداعی می کند اما اگراز نامی مانند اترک خاوراستفاده می کردیدهم موقعیت استان را نسبت به اترک تداعی می کرد وهم موقعیت استان و خود رود اترک را در نیمه خاوری ایران نشان میداد و هم واژه خوبی در مقابل باختر و غرب بود چون کشورو فرهنگ ما شرقی وخاوری است ونیز مردم ساکن در نیمه خاوری کشور با ان احساس بهتری داشتند . علی ایحال سلیقه و نظر مسولین محترم درموردسایت خود هرچه باشد همان درست است و هر سایت وجریده ای که در این استان در جهت پیشرفت استان فعالیت کند موجب افتخار استان ماست و مایه خوشحالی ومسرت.موفق باشید .
نام :
ایمیل
نظر
بجنوردی | 1395/06/30
0
0
درسته شکل ظاهری سایت قشنگتر و منظم تر و شکیل ترشده .مبارکه . اما نام جدید سایت خیلی کلیشه ای و تکراری و تقلیدیه .خیلی از جراید کلمه عصر را با خود یدک می کشند. باید اسم سایت در خور مرکز استان باشه اسامی بهتر زیادند مثل طلوع اترک . اترک شرق .حیات اترک . اترک رود. اترک خبر و ... زیباتر و بامسماترند.
نام :
ایمیل
نظر
لنگری | 1395/06/30
0
0
شکل جدید سایت بسیار زیبا و شکیل شده و اطلاعات واخبار خوب طبقه بندی شدن .دستتون درد نکنه یکی از زیباترین سایتهاست واقعا بی نظیره .سلیقه تون خیلی خوبه مطالب هم بسیار مفیدن .باعث افتخار استان هستید. اسم جدید سایت هم بسیار زیبا وبا پرستیژه.
نام :
ایمیل
نظر
خراسانی | 1395/06/30
0
0
من هم قبول ددرم شکل سایت بهتر شده و برتری هایی نسبت به قبل داره .اما بخش خبرهای پربیننده حدف شده .در صمن استان ما در غرب اترک قرار نداره که ما ازنام عصر اترک استفده کنیم .باید نام هر سایت وجریده ای با اهداف و موقعیت و .. همخوانی داشته باشد. اصلا هدف از این نام جدید یعنی عصر اترک چیه .فقط از نام برخی جراید تقلید شده.استان ما در بخش میانی وشرقی اترک قرار داره و از طرفی استان ما در نیمه خاوری ایران قرار داره و از طرفی واژه خاور محدوده بیشتری را در بر میگیره و نیز یک کلمه پارسیه .و لذا به نظر من نام خاور اترک یا اترک خاور ویا اترک میانه هم ایرانی و هم سازگار با موقعیت استانه . بهتر بود این سایت از مردم نظر خواهی می کرد و چند اسم که طرفدار بیشتری را داشت به هیان نطارت پیشنهاد می داد و یکی انتخرب و تایید می شد. حداقل به اشتباه تون اعتراف کنین واین تطرات را سانسور نکنید. تاکی میخواین به تبعیت از روش دولت افراطی واز خود راضیقبل که خود را عقل کل می داتست وبرای نردم ومتخسصصین ارزشی قایل تبود
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک