دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۶۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ساعت ۱۳:۳۹

چشم امید مادری تنها به دستان مهربان هموطنان/خانه بخت دختری عقد کرده را روشن کنیم

خانه قدیمی و فرسوده در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین که سرپناه یک خانواده 3 نفره است. خانواده ای که سرپرست آن به علت بیماری سرطان از دنیا رفته است و تنها مرد خانواده پسرک 13 ساله ای است که حالا درس و مدرسه را هم رها کرده!
به گزارش خبرنگار اترک نیوز، مدینه علیزاده بیوه ای 50 ساله، مادر یک دختر عقد کرده و پسری نوجوان که ساکن روستای کلاته سنجر شهرستان اسفراین هستند و به سختی روزگار می گذرانند.
 
 
نمای بیرونی خانه ای که این خانواده در آن زندگی می کند، نشان می دهد اوضاع خوبی ندارد و دیوارهای خانه در حال ریزش است ، پرده توری بجای در دستشویی، برچسب های فانتزی دخترانه روی دیوار، روفرشی قدیمی که آبروی فرش پوسیده را نگه می داشت و چند تیکه ظرف نظرت را جلب می کند. خانه بالا و پایین ندارد اما روایت زندگی این خانواده پر است از سربالایی های سخت.
 
 
خانم علیزاده که همسر خود را شش سال قبل بر اثر بیماری سرطان از دست داد در حال حاضر به همراه دو فرزندش تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و با کمک های مختصر این اداره کل روز را شب می کنند.
این خانواده آهی در بساط ندارند و با کمک های مختصر ساکنان روستا زندگی می کنند.
هنگامی که مرد این خانواده فوت کرد یکی از اهالی روستا خانه قدیمی خود را در اختیار آنان قرار داد تا بی سر پناه نمانند اما آن نیز در حال تخریب است.
 
 
دختر عقد کرده این خانواده به علت روزگار سختی که دارند بدون جهیزیه است و تا به حال حاضر اهالی روستا توانسته اند که یک اجاق گاز به او هدیه دهند.
پسر نوجوان مدینه علیزاده نیز فقط تا ششم ابتدایی درس خوانده به علت شرایط سخت زندگی مجبور به ترک تحصیل شده است.
 
مدینه علیزاده که بیمار است و توان مالی برای مداوا ندارد چشم به همت عالی دستان مهربانان دارد تا او و خانواده اش در سایه محبت هموطنان بتوانند این زندگی سخت را پشت سر بگذرانند و ادامه حیات دهند.
برای کمک به این خانواده می توانید با شماره 058 – 32249691 تماس بگیرید. یا کمک های نقدی خود را به شماره 6037991481957003 بانک ملی به نام مدینه علیزاده واریز نمایید.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک