دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۵۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ساعت ۱۴:۵۹

برندگان هفته دوم کورس اسب سواری یکه سعود معرفی شدند

سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان راز و جرگلان برندگان هفته دوم کورس بهاره اسب سواری " جام جمهوری اسلامی " در روستای یکه سعود از شهرستان راز و جرگلان را معرفی کرد.
برندگان هفته دوم کورس اسب سواری یکه سعود معرفی شدند,
علیرضا منصوریان، سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان راز و جرگلان در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد: دومین هفته کورس بهاره اسب سواری شهرستان راز و جرگلان امروز از ساعت 9.30 صبح در پیست جرگلان واقع در روستای یکه سعود برگزار شد.
منصوریان گفت: این مسابقات با حضور 60 سراسب در 11 کورس برگزار شد.
وی اعلام کرد: برندگان سکوی اول این مسابقات در 11 کورس شامل اسب جهان دخت با مالکیت یادگار مالک، اسب بهاره با مالکیت بیگ دردی پچواک، اسب آرمان طلا به مالکیت الهیار دهش، اسب توراج به مالکیت واحد دهش، اسب کبوتر به مالکیت نظر محمدی، اسب یادگار گرکز به مالکیت آنایاری، اسب یادقاراش به مالکیت بهنام نوری، اسب امید به مالکیت نظر بچه دره، اسب آیسیز به مالکیت امام یزدانی، اسب قزل داغ به مالکیت یول آمان شادی و اسب نورگزل به مالکیت رحمان یزدانی هستند.
وی خاطر نشان کرد: هر یک از مالکان یاد شده که در سکوی اول این مسابقات ایستادند پاداش دو میلیون و 500 هزار ریال دریافت کردند.
سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان راز و جرگلان در خاتمه بر ضرورت حمایت مالی مسئولان استان به منظور احداث پیست استاندارد در استان تاکید کرد.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک