دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۵۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ساعت ۱۱:۴
همزمان با شهادت حضرت زهرا (س)برگزار می شود؛

تشییع ۴ شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده در خراسان شمالی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی از تشییع 4 شهید گمنام و 1 شهید شناسایی شده همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در استان خبر داد.
تشییع 4 شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده در خراسان شمالی ,

سرهنگ احیا محمد امیری؛ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز گفت: همزمان با سراسر کشور و مقارن با سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها 4 شهید گمنام و 1 شهید شناسایی شده در استان تشییع می شود.
وی در مورد شهید مورد شناسایی اظهارکرد: این شهید تازه تفحص شده ، شهید دوران دفاع مقدس؛ مشهدقلی رهنورد از اهالی روستای نرگس لو شهرستان بجنورد است که در جریان تفحص اخیر کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح شناسایی شده است.
وی همچنین در مورد مراسم استقبال و تشییع شهدا گفت: این شهیدان در فرودگاه مشهد تحویل گرفته می شوند و از مسیر فاروج و شیروان به شهر وارد می شوند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مراسم استقبال از شهدا روز 22 اسفند جاری یک روز قبل از شهادت حضرت زهرا(س) از میدان آزادگان تا میدان شهید برگزار خواهد شد.
به گفته سرهنگ امیری همچنین مراسم وداع با شهیدان بعد از نماز مغرب و عشا روز شنبه در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می شود.
امیری ادامه داد: روز یکشنبه مقارن با روز شهادت حضرت زهرا (س) در میان شرکت باشکوه مردم و مسئولان 5 شهید از مسجد انقلاب تا میدان کارگر تشییع خواهند شد و بعد از اقامه نماز به محل های مشخص شده منتقل می شوند.
امیری با بیان اینکه تاکنون محل دفن شهید رهنورد مشخص نشده است، اضافه کرد: پیکر مطهر دو تن از شهیدان گمنام در شهر پیش‌قلعه از توابع شهرستان مانه و سملقان و پیکر دو تن دیگر نیز در شهر حصار گرمخان از توابع شهرستان بجنورد به خاک سپرده می‌شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون 45 شهید گمنام در 20 نقطه از استان خراسان شمالی به خاک سپرده شده اند.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
مرادی | 1394/12/19
0
1
واقعا ممنون بابت اطلاع رسانی تون
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک