جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گرافیک | کد خبر: ۵۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۴:۲۹
مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی:

کنگره ۳۰۰۰ شهید استان فرصت مغتنمی برای آشنایی با سیره شهدا است

مدیر کل کتابخانه های عمومی، کنگره سه هزار شهید استان را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم خراسان شمالی با سیره شهدا عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاههای فرهنگی و آموزشی در شناسایی سیره و سبک زندگی شهدای عزیز باید بسیج شوند.
کنگره 3000 شهید استان فرصت مغتنمی برای آشنایی با سیره شهدا است,
به گزارش گروه دریافت خبر اترک نیوز، علی محمد جهانی، مدیر کل کتابخانه های عمومی در جمع اعضای ستاد کتابخانه های عمومی خراسان شمالی کنگره سه هزار شهید استان را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم خراسان شمالی با سیره شهدا عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاههای فرهنگی و آموزشی در شناسایی سیره و سبک زندگی شهدای عزیز باید بسیج شوند. 
جهانی به اقدامات بسیار خوب صورت گرفته  در این زمینه اشاره کرد و گفت: در طی سالهای اخیر و بویژه در دهه گذشته در بحث ثبت و ضبط سیره شهدا، از جانب نهادهای مسئول اقدامات خوبی صورت گرفته است که البته کافی نیست.
وی به سیره شهدای دانش آموز توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، سیره شهدای روحانی و دانشجو و همچنین شهدای اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: کنگره فرصت بسیار خوبی به ما می دهد تا نهضت کتابخوانی را در امر مقدس سیره شهدای گرانقدر، در معنای واقعی خود عملی کنیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کلام ماندگار مقام معظم رهبری که فرمودند: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم از شهادت نیست را یک سند و چراغ راه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این کلام نافذ به انسان قوت قلب می دهد که در این امر از هیچ تلاشی فرو گذار نکند.
گفتنی است: جلسه تخصصی کمیته فرهنگی و هنری کنگره 3000 شهید استان خراسان شمالی، بهمن ماه، با محوریت کتابخانه های عمومی استان در محل سالن اجتماعات  اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد .
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک