یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۵۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ساعت ۱۲:۴۲

استعفای پرحاشیه رئیس سازمان مالیات!

انتشار چنین اخبار ضد و نقیضی از درون مجموعه های اقتصادی دولت، می تواند شائبه وجود ناهماهنگی و اختلافات عمیق در تیم اقتصادی دولت را پررنگ تر از قبل کند
به گزارش اترک نیوز به نقل از ناطقان:  مدت هاست که زمزمه هایی مبنی بر وجود برخی اختلافات در بین رئیس سازمان مالیاتی و مسئولان اقتصادی دولت شنیده می شد و نهایتا شب گذشته برخی رسانه ها خبر از استعفای "علی عسکری" و پذیرش آن توسط وزیر اقتصاد دادند.



هنوز ساعاتی از انتشار این خبر نگذشته بود، که خبرگزاری دولتی "ایرنا"  به نقل از یک مقام مسئول در وزارت اقتصاد نوشت: اخبار منتشره در خصوص استعفای رییس سازمان امورمالیاتی کشور و جایگزینی مدیرعامل بانک سپه به جای وی هنوز مورد تایید نیست و در این باره در روز سه شنبه(امروز) رسما اطلاع رسانی می شود.



گفتنی است انتشار چنین اخبار ضد و نقیضی از درون مجموعه های اقتصادی دولت، می تواند شائبه وجود ناهماهنگی و اختلافات عمیق در تیم اقتصادی دولت را پررنگ تر از قبل کند و لذا بنا بر توصیه های مکرر دلسوزان و علاقمندان به دولت، بازسازی و ترمیم این بخش از کابینه ضروری به نظر می رسد.

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک