پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ساعت ۹:۵۶

بخش سی سی یو بیمارستان شیروان افتتاح شد

در راستاي طرح تحول سلامت هتلينگ سومين بخش بيمارستان امام خميني (ره)شهرستان شيروان رسما افتتاح شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي شيروان، دکتر زارع رئيس شبکه بهداشت شيروان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح هتلينگ در تمام بخشهای بيمارستان امام خميني (ره)شهرستان شيروان درحال انجام است که با توجه به فضاي محدود و خدمات دهي همزمان به بيماران سرعت اجراي اين طرح کاهش يافته است بخش سی سی یو به علت اجرای طرح مذکور به مدت 3 ماه تعطيل بود که با مبلغي بالغ بر150 ميليون تومان احداث و تجهيز شد. 
 
دکترپوراحمدي اظهارکرد: بيمارستان امام خميني(ره) و به ويژه بخش  سی سی یو از بافت فرسوده برخوردار بود به طوري که سيستم مانيتورينگ و سيستم گرمايشي و سرمايشي دچار مشکل بودند با اقدامات صورت گرفته درحال حاضر سيستم هاي مانيتورينگ بيماران به صورت کامل تجهيز شده اند و با 8 تخت این بخش درحال خدمات دهي به بيماران است.
 
وي درادامه گفت: اين طرح طي سه مرحله اجرا شده است که مرحله ي سوم بيشترين دريافتي را داشته با مبلغ 500 ميليون، ازاين مبلغ 350 ميليون هزينه شده است و بيش از150 ميليون در بخش زنان و اطفال هزينه مي شود.
 
پوراحمدي افزود: در سال گذشته تعداد 37 نفر نیرو در بیمارستان استخدام شده اند که با توجه به افزايش جمعيت شهرستان و افزايش بيماران قلبي و عروقي خدمات به حد نصاب نرسيده است و با کمبود پرسنل خدماتي مواجه هستيم، با استاندارد هاي موجود بايد هرتخت داراي يک پرسنل خدماتي باشد، درحال حاضر مجوز استخدام پرسنل خدماتي صادرنشده است برطرف شدن کمبود پرسنل خدماتي کيفيت بيمارستان را دو چندان مي کند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهاي پيام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک