جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۳۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۳ - ساعت ۱۹:۵۴

آماری از مسافران ایرانی تایلند درسال۲۰۱۴

یکی از مدیران گردشگری تایلند گفت: در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۰ هزار ایرانی به تایلند سفر کرده اند. این درحالی است که با توسعه گردشگری فرهنگی و خانوادگی قصد داریم استقبال ایرانیان از تایلند را بیشتر کنیم.

یکی از مدیران گردشگری تایلند گفت: در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۰ هزار ایرانی به تایلند سفر کرده اند. این درحالی است که با توسعه گردشگری فرهنگی و خانوادگی قصد داریم استقبال ایرانیان از تایلند را بیشتر کنیم.

به گزارش اترک نیوز به نقل از خبرآنلاین، پیش از ظهر امروز هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل نمایشگاه بین المللی افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه، چالمارسک سورانت مدیر بخش گردشگری خاورمیانه سازمان گردشگری تایلند در جمع خبرنگاران گفت: تایلند به عنوان مقصدی برای گردشگران مسلمان شهرت دارد.

به گفته او فرودگاه بانکوک به عنوان بهترین فرودگاه دوستدار مسلمانان شناخته شده است: در دسترس بودن غذای حلال، تسهیلات ویژه نمازگزاران و اقامت گاه های متناسب با نیاز مسلمانان از ویژگی های فرودگاه شهر بانکوک و همچنین مقاصد گردشگری در تایلند است.

سورانت گفت:، تایلند تلاش می کند با حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گردشگران ایرانی را جذب شهرهای چیانگ مای، هواهین، کوسامویی و کرابی کند. در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۰ هزار گردشگر ایرانی به تایلند سفر کردند.

او همچنین گفت که در سال گذشته میلادی تنها ۵ هزار تایلندی به ایران سفر کرده اند: بخشی از آنها به شهرهای باستانی ایران مثل شیراز و اصفهان رفتند و بخشی هم که عمدتا مسلمان بودند، به قصد سفر به مشهد و قم به ایران آمدند.
بازگشت به ابتدای صفحه
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک