سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۲:۲۲
خطیب نماز جمعه شیروان:

در جنگ ترکیبی دشمن، باید قوی بود

امام جمعه شیروان گفت: در جنگ نظامی، رسانه‌ای و فرهنگی دشمن باید بیدار و هوشیار باشیم تا در حربه‌ دشمن و جنگ روایت‌ها گیر نکنیم.
در جنگ ترکیبی دشمن، باید قوی بود,

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تکمیلی در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه شیروان با اشاره به بیانات حضرت امیرالمومنین در نهج‌البلاغه اظهار داشت: مراقب باشید و بدانید که خداوند اعمال شما، چه اعمال آشکار و اعمال پنهان شما را می‌بیند، چه زن باشید چه مرد، چه مسلمان باشید چه کافر، چه در شب کاری را انجام دهید و چه در روز؛ تمامی اعمال‌ها در نزد خدا وجود دارد.

امام جمعه شیروان با بیان اینکه عدالت در مدیریت موجب زیبایی سیاست می شود، گفت: سه چیز موجب عدالت در سیاست می‌شود اول این‌که اگر کسی مسولیتی برعهده دارد باید عاقبت اندیش باشد، دوم در کنار نرمیِ در کار، حق عدالت را باید کامل ادا کند و سوم باید بخشنده باشد و ببخشد؛ البته میانه رو باشد و زیاده‌روی نکند.

وی افزود: یکی از مهمترین شعارهای انقلاب عدالت بود، امامین انقلاب بر طبل عدالت کوبیدند. رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که تصمیمات بر محور عدالت باشد، عدالت باید پیوست همه تصمیمات باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: وضعیت روستاهای دور افتاده قبل از انقلاب، شهرهای کوچک و محور سلامت را با امروز مقایسه کنید؛ مسیر انقلاب مسیر تحقق عدالت بوده است اگر بخواهیم عدالت داشته باشیم باید انقلاب اسلامی قوی باشد، با جنگ ترکیبی که دشمن دارد باید قوی بود.

امام جمعه شیروان خاطرنشان کرد: دشمن از جهات نظامی تهدید می کند، ما باید قوی باشیم و پاسخ دهیم دشمن قطعنامه وتو می‌کند. نشانه قدرت و قوت ما در عملیات وعده صادق بود که جمهوری اسلامی اسرائیل را که ۲۰ کشور از آن حمایت می‌کرد را موشک باران کرد و آن‌ها نتوانستند حرفی بزنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تکمیلی گفت: در عرصه رسانه‌ای، حمله رسانه‌ای و فکری دشمن برای ایران این است بتواند فکر مردم را تغییر دهد، در نهضت اغتشاشات گذشته به بهانه دفاع از زن، فضای مجازی را به دروغ به پا کردند تا جوان ما بیاید شیشه بشکند. باید بیدار و هوشیار باشیم تا در حربه دشمن گیر نکنیم، اینجا جنگِ روایت‌هاست.

وی با بیان اینکه تاثیر رسانه از موشک و پهپاد بیشتر است، اظهار داشت: دشمن به این نتیجه رسیده است که این همه شور و جهاد و مبارزه و قوتی در انقلابی که روز به روز بیشتر می شود در دینداری ماست، لذا دشمن امروز دین ما و جوانان ما را نشانه گرفته است.

امام جمعه شیروان با تشکر از همه اقشار در طرح عفاف نور، افزود: حکومت اسلامی وظیفه دارد در مقابل هنجارشکنی بایستد و باید بایستد، چون فساد در جامعه اسلامی نباید علنی باشد و ما این طرح را حمایت می‌کنیم و باید با قدرت ادامه داشته باشد.

رئیس شورای زکات شهرستان گفت: روز شوراها را در پیش داریم، حضور شوراها نماد مردم سالاری انقلاب اسلامی است شوراها وظیفه‌شون هم مشورت دادن و هم نظارت است، شوراها باید وحدت رویه داشته باشند و کارها و تصمیمات آنان براساس فکر و اندیشه باشد. روز جهانی کار و کارگر را در پیش داریم، در اسلام خودِ کار یک منزله ویژه‌ای دارد، جوان نباید حتی یک روز هم بیکار باشد و کار هم این نیست که فقط پشت میز بنشیند.

وی با اشاره به یکی از وظایف اداره کار که شکل دادن به تعاونی‌هاست، گفت: بالاترین کار در عالم تعلیم است، انتظار داریم معلمان تعلیم اخلاق و علم را در سرلوحه کار قرار دهند و خود به آن عمل کنند.

انتهای خبر/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک