سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ساعت ۹:۰
رئیس پلیس فتا استان:

کلاهبردار آنلاین‌شاپ اینستاگرامی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان از وقوع یک مورد کلاهبرداری با ترفند خرید اینترنتی آنلاین‌شاپ در شبکه اجتماعی اینستاگرام به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.
کلاهبردار آنلاین‌شاپ اینستاگرامی دستگیر شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از خبرگزاری پلیس، یوسف شاکری با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایتی مبنی بر اینکه در فضای مجازی برای خرید کالایی اقدام به واریز مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به‌حساب فروشنده کرده و به‌محض واریزی، فروشنده دیگر جوابگوی شاکی نبود که بلافاصله موضوع با سرعت تحت بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرعت عمل خود موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و مبلغ واریزی را به‌حساب مال‌باخته عودت دهند، افزود: متهم باتوجه‌به اینکه در یکی از استان‌های کشور حضور دارد، اقدامات لازم برای دستگیری این فرد به‌سرعت ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست، تا بدون داشتن سواد رسانه‌ای در فضای مجازی، فریب اخبار و محتواهای جعلی را نخورده و در صورت اطلاع از هرگونه موضوع مشکوک در بستر فضای مجازی بلافاصله مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره‌تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.
انتهای خبر/ص

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک