یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۰:۲۷
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

بدل اندازان طلا در شیروان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری دو نفر بدل انداز طلای قلابی در عملیات مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد.
 بدل اندازان طلا در شیروان دستگیر شدند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از خبرگزاری پلیس، مجید یگانه‌پور اظهار داشت: در پی گزارش سه نفر از کسبه طلافروش سطح شهر مبنی بر پنج فقره بدل اندازی طلا توسط دو نفر، بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

 وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد این دو نفر قصد داشته تعدادی زنجیر بدلی طلا را که روی آن آبکاری طلا شده بود با ترفندهای فریبنده به فروش رسانده و در عوض اقدام به خرید طلا از طلافروش می‌نمود که هر دو نفر در همان طلافروشی توسط مأمورین کلانتری ۱۲ دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شیروان بیان داشت: این متهمان در تحقیقات پلیس به بدل اندازی طلا در صنف طلافروشان شیروان اعتراف که با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی آنها چند فاکتور جعلی به میزان 150ميلیون تومان، انواع طلاجات بدلی و کلیه اموال مسروقه نیز کشف شد.

یگانه‌پور افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک