شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ساعت ۹:۴۶
 فرماندار گرمه گفت:

گرمه پیشروترین شهرستان در نهضت ملی مسکن

فرماندار گرمه گفت: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان استان است و تاکنون ۲ هزار و ۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.
گرمه پیشروترین شهرستان در نهضت ملی مسکن,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک فرماندار گرمه، معاون فرماندار، بخشدار، مدیران کل و معاونین، فرمانده ناحیه شهرستان و تعدادی از مدیران شهرستان گرمه با استاندار خراسان شمالی دیدار کردند و استاندار خراسان شمالی پس از ارائه گزارش فرماندار شهرستان گرمه از وضعیت این شهرستان، خواستار تداوم تأمین زیرساخت‌ها و مسیر توسعهٔ این شهرستان شد.

 استاندار خراسان شمالی در این دیدار، همدلی و هم‌افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تأمین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

 حسین‌نژاد استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها تأکید کرد.

 وی جذب سرمایه‌گذاری خارجی، پروژه‌های توسعه شهرک‌های صنعتی، و... در این شهرستان را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.

 استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید مزین گشته، تمام توان خود را بر حوزه صنعت معطوف نکنیم و علاوه بر توجه به توسعه صنایع، از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای، دامداری و کشاورزی نیز می‌توان برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت و این مهم با همدلی مدیران و حرکت جهادی و استفاده از ظرفیت مردمی ممکن است و باتوجه‌به مردمی‌سازی اقتصاد بستر رشد و توسعه استان و شهرستان فراهم خواهد شد.

 فرماندار گرمه نیز به تشریح اقدامات و دستاوردهای و پروژه‌های شهرستان گرمه پرداخت و گفت: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است .

 قاضوی اظهار داشت: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

 وی تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

 قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

 در این جلسه درخواست‌هایی نظیر پیگیری تسریع اجرای پروژه دوراهی دشت، پروژه اجرای ساخت فضای آموزشی، رفع تنش آبی و تأمین آب پایدار و... از استاندار مطرح شد که به‌صورت مکتوب تقدیم شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک