شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ساعت ۰:۶

برگی از زندگی شهید جواد وزین

جواد وزین فرزند قدرت الله در تاریخ ۱۳۴۶ در شهرستان بجنورد متولد شد به خاطر اراده خاص مادرش به امام جواد نذر کرده بود که اگر فرزندش پسر باشد نام او را جواد بگذارد.
برگی از زندگی شهید جواد وزین,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، جواد وزین فرزند قدرت الله در تاریخ ۱۳۴۶ در شهرستان بجنورد متولد شد به خاطر اراده خاص مادرش به امام جواد نذر کرده بود که اگر فرزندش پسر باشد نام او را جواد بگذارد.

در دوران جوانی در پایگاه مقاومت مسجد فعالیت می‌کرد و به عضویت بسیج درآمد در مراسم تشییع جنازه شهداء با چهره‌ای اندوهگین و چشمان اشکبار شرکت می‌کرد و تحت تأثیر قرار می‌گرفت.

بسیار خوش برخورد بود و با بزرگترها با ادب برخورد می‌کرد در آخرین مرخصی آرام و قرار نداشت می‌گفت آنجا حال و هوای دیگری دارد نماز اول وقت می‌خواند خیلی از شبها را د رمسجد سپری می‌کرد و با نان و پنیر روزه می‌گرفت.

با خلوص نیت در مراسم دعای کمیل در شبهاب جمعه شرکت می‌نمود و به خاطر فراگیری آموزشهای رزمی به عضویت سپاه پاسداران درآمد به خاطر کمی سن و سال با او موافقت نشد و مجبور شد که شناسنامه خود را را بزرگ کند به خاطر صدای خوشی که داشتند در مدح اهل بیت نوحه سرایی می‌کردند جنگ را یک دفاع مقدس می‌دانست و می‌گفت شهداء زنده‌اند و ما مرده‌ایم قبل از انقلاب نیز فعال بود.

 اکثر وقت‌ها داخل جیب کاپشنش پر از اعلامیه‌های امام(ره) بود و تا آخر وقت در کوچه‌ها شعار می‌نوشتند و مطالعه کتاب صحیفه سجادیه علاقه زیادی داشت هر مسئولیتی به او واگذرا می‌شد به نحو احسن انجام می‌داد در عملیات خیبر در جزیره مجنون برای انفجار پل و مواد منفجره به عراقی‌ها بیهوش به زمین افتاد پیکر پاک ایشان مفقود الاثر شده بود و بعد از ۱۲ سال در آن منطقه پیدا شد پیکر پاکش در گلزار شهداء معصوم زاده بجنورد مدفون می‌باشد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک