شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ساعت ۸:۱۷
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی خبر داد:

صدور مجوز حفر ۶۶ چاه آب برای صنایع استان

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: مجوز حفر ۶۶ حلقه چاه آب برای احداث واحدهای دامداری و مرغداری صنعتی همچنین کارگاه‌های صنعتی کوچک‌مقیاس استان در سال گذشته صادر شد.
صدور مجوز حفر ۶۶ چاه آب برای صنایع استان,

وحید واسطه در گفتگو با عصر اترک اظهار کرد: صنعت، بخش اشتغال آفرینی است که البته آب کمی را برای چرخه تولیدی خود طلب می‌کند.

وی با تصریح بر این مطلب که تأمین آب بخش صنعت، رویکرد شرکت آب منطقه‌ای است، عنوان کرد: این شرکت خود را موظف می‌داند که آب مورد تقاضای این بخش را تأمین کند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی به مجتمع گلخانه‌ای امام رضا در شهرستان مانه و سملقان اشاره و بیان کرد: در این مجتمع فعلاً ۲۰ واحد گلخانه‌ای فعال شده است که سالانه یک میلیون مترمکعب آب از محل سد شیرین دره به این واحدها تحویل می‌شود.

وی افزود: درعین‌حال، برای این مجتمع مجوز حفر دو حلقه چاه آب نیز صادر شده که بهره‌برداری از آن برای مواقع اضطراری است.

واسطه در ادامه اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ مجوز حفر ۶۶ حلقه چاه آب برای احداث واحدهای دامداری و مرغداری صنعتی همچنین کارگاه‌های صنعتی کوچک‌مقیاس صادر شد.

وی در ادامه درباره رفع تصرفات از بستر رودخانه‌های استان نیز اظهار کرد: در سال گذشته ۲۹ هکتار از بستر رودخانه‌های استان رفع تصرف و آزادسازی انجام شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی همچنین به انجام لایروبی و بازگشایی ۱۹ کیلومتر از بستر رودخانه‌های استان طی سال گذشته نیز اشاره کرد.

وی افزود: در استان، طی سال گذشته همچنین به طول یک هزار و ۵۰۰ متر دیواره سازی در رودخانه انجام شد.

واسطه گفت: در حال حاضر نیز با همکاری شهرداری بجنورد ساماندهی و دیواره سازی مسیل منطقه جوادیه شهر بجنورد در حال انجام است.

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک